Maandag 6 oktober samen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Project Veolia - WaarBenJij.nu Maandag 6 oktober samen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Project Veolia - WaarBenJij.nu

Maandag 6 oktober samen

Door: Tim,Lucas,Ard

Blijf op de hoogte en volg Project Veolia

06 Oktober 2014 | Nederland, Tilburg

Vandaag hebben we onze stukken samengevoegd bekeken en verbeterd.
Vervolgens is Tim verder gegaan met de multimedia, Lucas is verder gegaan met het maken van de smart-formule en Ard is bezig geweest met de financien en het contacteren van Michael Manien.
We hebben contact opgenomen voor het gebruik van flyers en zijn in afwachting van de mails die we hebben gestuurd zoals de bussimulator en kleding.

Voor deze week zijn we bezig met de benadering van scholen en het uitwerken van de multimedia. Waar zijn de jongeren vooral actief.

Voor deze week proberen we deze week nog bij elkaar te komen en we hebben de overige punten verdeeld. We willen onze huidige taken deze week af hebben en volgende week hopen we het communicatieplan af te hebben.

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Maandag 6 oktober samen

05 Oktober 2014

Ard 5 oktober
Project Veolia

Deze blog is ter ondersteuning van ons project veolia voor onze intergrale opdracht. Groepje 6 bestaat uit Lucas van Ginneken, Tim Winkelmolen en Ard Scheppers.

Actief sinds 08 Sept. 2014